(auxiliar)

Radu Ionescu, Kinecto: online-ul prinde din urmă televiziunea şi metodele tradiţionale de promovare

Autor: Luciana Georgescu

15.07.2014, 00:06 235
Marketingul digital s-a transformat într-un canal de promovare de masă, in­ter­valul de timp petrecut de consumatori pe internet pentru a accesa conţinut digital fiind similar cu cel petrecut la televizor.
 
Trendul ascen­dent a fost determinat de progresul teh­nologiei şi de utilizarea de către agenţii a unor soluţii care permit analizarea unor cantităţi semnificative de date (soluţii de tip Big Data), a declarat la ZF Live Radu Ionescu, managing director al agenţiei digitale Kinecto.
 
„Este o diferenţă foarte mare între ce se în­tâmpla în digital în urmă cu zece ani şi si­tuaţia din prezent. Big data reprezintă un vo­lum mare de date, provenit din traficul utili­za­to­rilor şi interacţiunile pe care ei le fac pe in­ter­net, care ulterior pot fi folosite pentru per­so­nalizarea reclamelor în funcţie de com­porta­mentul lor“, a spus Ionescu.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO