Bănci și Asigurări

BCR si-a schimbat logo-ul

BCR si-a schimbat logo-ul
03.09.2007, 11:11 225

Banca Comerciala Romana (BCR) si-a lansat astazi noul logo al institutiei adaptat dupa elementele de indentitate vizuala a Grupului mama, respectiv grafica si culorile brand-ului Erste, a anuntat astazi institutia.

"Daca pana acum schimbarile au avut loc doar in interiorul bancii, a sosit momentul ca aceste schimbari sa fie vazute si din exterior. Schimbarea celui mai important element de identificare al bancii, logo-ul, arata ca BCR paseste intr-o noua era", a declarat Nicolae Danila, presedinte executiv al BCR.

Cea mai importanta schimbare adusa de noul logo consta in alaturarea cunoscutului S rosu la BCR. Litera S rosie este un simbol traditional al bancilor de economii si al Erste Bank, precum si un element comun al tuturor subsidiarelor Grupului Erste. Punctul rosu de deasupra "S"-ului este un simbol pentru economisire si reprezinta o moneda intrand intr-o cutie de economii.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO