Bănci și Asigurări

Şefa retailului ING Bank: 2013 n-a fost un an rău şi cred că 2014 va arăta şi mai bine

Şefa retailului ING Bank: 2013 n-a fost un an rău şi...

Autor: Razvan Voican

29.01.2014, 00:08 592
La aproape 10 ani de la lansare, modelul de retail al ING bazat pe self-service şi electronic banking a fost validat de piaţă, iar banca va continua să-şi execute strategia pe termen lung, reuşind să achiziţioneze an de an clienţi atraşi de serviciile bazate pe tehnologie, spune Maria Cristina Matei, head of retail banking.
 
 
„Zece ani înseamnă validarea modelului nostru de retail care se vede bine că a mers. Am ajuns acolo unde am vrut şi am demonstrat foarte multe lucruri pe această piaţă. Eu cred cu tărie în mobile banking pentru că îţi permite să dezvolţi servicii extrem de prietenoase. Asta este direcţia noastră.“
 
Ea conduce retailul ING Bank de aproape patru ani, însă a contribuit la dezvoltarea proiectului încă de la lansarea acestuia în 2004.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO