Business Hi-Tech

Answear România mizează pe vânzări mai mari cu 20% de Black Friday anul acesta

Answear România mizează pe vânzări mai mari cu 20% de...

Autor: Ioana Nita

03.11.2022, 20:10 56

Answear România, subsidiara locală a retailerului polonez de fashion online, estimează că vânzările din campania de Black Friday de anul acesta, care se va desfăşura în perioada 7 - 27 noiembrie, vor fi cu cel puţin 20% mari mari comparativ cu evenimentul de shopping din 2021, iar valoarea medie a unei comenzi se va situa la 300 lei. Magazinul online va avea reduceri de până la 70% la 175.000 de produse şi peste 500 de branduri, plus o extra-reducere de 10% pentru cei care aleg să facă cumpărăturile din aplicaţia mobilă.

„Magic Black Friday este titlul promoţiei de Black Friday din acest an şi ne pregătim cu unele dintre cele mai bune oferte, având acum în spate şi experienţa anilor trecuţi. Valoarea anuală a cumpărăturilor de Black Friday a crescut în fiecare an, dar nu a fost mai concentrată în jurul unei singure zile, ci pe parcursul lunii noiembrie. Ca urmare, şi în cazul nostru promoţia a fost extinsă pe aproape toată durata lunii pentru a lăsa timp clienţilor noştri să ia cele mai bune decizii”, a precizat Raluca Radu, country manager Answear România. 

Retailerul online de fashion preconizează că cele mai căutate categorii de produse vor fi genţile, rochiile, încălţămintea şi produsele specifice de iarnă, iar printre cele mai căutate branduri se vor afla UGG, Guess, Tommy Hilfiger, Boss, Karl Lagerfeld, Michael Kors, Pinko, Patrizia Pepe, Max Mara, Coccinelle, Coach, Calvin Klein, Dr. Martens şi brandurile proprii answear.LAB şi Medicine.

“Bazându-ne pe experienţa anilor trecuţi, estimăm o comandă medie de 300 lei şi mai mult de un produs per comandă în medie. S-a observat o creştere cu peste 50% a numărului de produse adăugate în wishlist încă de la începutul lunii octombrie. Ne aşteptăm să ne menţinem la rata medie de retur de 20%. Consumatorii se orientează din ce în ce mai mult către branduri de top, branduri medium-high. Ne aşteptăm să primeze calitatea hainelor înainte de cantitate şi să scadă numărul de produse cumpărate, dar să crească valoarea acestora”, a menţionat ea.

În ultimii doi ani, marcaţi de pandemie şi de un război la graniţă, comportamentul de consum al românilor s-a modificat, aceştia orientându-se tot mai mult către shopping online şi achiziţia de produse vestimentare din materiale de calitate, din colecţiile brandurilor premium.

 
 
 
 
 


 

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO