Business Hi-Tech

Bitdefender are un buget de marketing online de 10 milioane de dolari

Ciprian Istrate şi Mihaela Păun coordonează strategia globală de marketing a Bitdefender

Ciprian Istrate şi Mihaela Păun coordonează strategia globală de marketing a Bitdefender

Autor: Razvan Muresan

03.09.2014, 00:05 652
Bitdefender, cel mai exportat produs românesc după numărul de unităţi vândute, are un buget de marketing de zece milioane de dolari în 2014 destinat doar comunicării digitale, potrivit directorilor de marketing ai companiei Ciprian Istrate şi Mihaela Păun.
 
Deşi Bitdefender are angajaţi în pieţele strategice pentru companie, marketingul se face integral din România. Echipa celor doi este formată din aproximativ 100 de angajaţi, din care circa trei sferturi se află la Bucureşti, iar restul se ocupă doar de partea de implementare în diverse ţări de pe mapamond.
 
Vânzările online ale antivirusului Bitdefen­der vor ajunge la 20 de milioane de dolari în 2014 pe piaţa din Statele Unite ale Americii, potrivit directorului de mar­keting global al Bitdefender Ciprian Istrate.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO