Business Hi-Tech

Connex a inchiriat o cladire de 15 mil. dolari pentru multumirea clientilor

01.04.2004, 00:00 195

Operatorul de telefonie mobila Connex a inaugurat ieri o noua cladire, la zona Politehnica, unde se va desfasura in principal activitatea departamentului de relatii cu clientii.
Cladirea, botezata Global Business Center, are o suprafata totala de 13.500 metri patrati, sapte etaje si un subsol pe trei nivele (4.500 mp) unde se afla cele 126 de locuri de parcare.
In Global Business Center vor lucra 900 de angajati ai departamentului de relatii cu clientii iar la parterul cladirii va functiona o casierie, un centru de service unde clientii vor putea veni pentru a-si repara telefoanele mobile si un birou pentru relatiile cu clientii.
Cladirea a fost construita de compania Delta Intensiv Trade SA care a investit in acest proiect 15 milioane de dolari. Global Business Center nu este proprietatea operatorului de comunicatii iar chiria pe care acesta o plateste este confidentiala. Oficialii ne-au asigurat insa ca este "normala pentru piata imobiliara din aceasta zona".
Construirea cladirii a durat aproximativ un an si jumatate si este a patra pe care Connex o foloseste pentru a-si desfasura activitatea. Celelalte trei sunt City Business Center din zona Nerva Traian unde se afla sediul central al companiei, Danielle Business Center (Militari) care gazduieste departamentele tehnice si Avrig, cladirea in care se afla departamentul IT al Connex.
Necesitatea inchirierii unei noi cladiri pentru departamentul de relatii cu clientii a fost determinata de cresterea in dimensiuni a companiei, a numarului de clienti dar si de diversificarea ofertei de servicii. "Acum avem peste 3,5 milioane de clienti si in fiecare luna primim peste patru milioane de apeluri de la clienti", a precizat Ted Lattimore, presedinte si COO (chief operating officer) la Connex.
Dintre cele patru milioane de apeluri, majoritatea isi gasesc raspuns la robotul telefonic, inainte ca apelul sa fie preluat de un consultant al companiei. Aproximativ 800.000 de apeluri insa necesita interventia unuia dintre angajatii departamentului de relatii cu clientii. "Media zilnica este de 25.000 de apeluri", spune Anca Medesan, senior director Customer Operations la Connex.
Dintre cei 900 de angajati care sunt responsabili de relatiile cu utilizatorii de servicii Connex, complesitoarea majoritate (96%) sunt studenti sau proaspat absolventi de facultate iar media de varsta este de 25 de ani.
Departamentul de relatii cu clientii ofera permanent informatii legate de serviciile operatorului, activarea unora noi, de telefoane mobile, factura, configurarea serviciilor si telefoanelor.
In cadrul cladirii mai sunt puse la dispozitia angajatilor un cabinet medical, unul stomatologic si o cafeteria.
Compania urmeaza sa-si mute sediul central din Nerva Traian intr-o alta cladire aflata in constructie la piata Chales de Gaulle. Conform oficialilor, mutarea ar putea avea loc in acaesta toamna.
Connex avea la 31 decembrie 2003 3,457 milioane de clienti iar in acest an va depasi, conform estimarilor conducerii companiei, pragul celor patru milioane. Connex este marca a MobiFon SA, companie detinuta in mare parte de firma canadiana Telesystem International Wireless si telecomul britanic Vodafone.
iuliana.cerchez@zf.ro

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO