Business Hi-Tech

Când nu se mai cumpără suficiente iPhone-uri, Apple vrea să se reinventeze. În căutarea de noi miliarde de dolari, Apple anunţă că intră pe piaţa TV, că va vinde carduri de credit şi că lansează o platformă online de gaming

Când nu se mai cumpără suficiente iPhone-uri, Apple...

Autor: Ştefan Stan

25.03.2019, 23:00 429

Gigantul american Apple a lansat luni o tentativă să intre în industriile de divertisment şi de servicii financiare, anunţând lansarea unui serviciu de streaming TV, unui card de credit şi a unei platforme online de gaming, scrie Reuters. 

A doua cea mai valoroasă companie de tehnologie din lume a dezvăluit cel mai nou serviciu de televiziune, numit Apple TV+. Serviciul va difuza conţinut original, sub formă de seriale şi firme, pe o aplicaţie care va fi disponibilă pe cele 1,4 miliarde de dispozitive Apple din jurul lumii, precum şi pentru posesorii de Smart TV-uri şi pe alte dispozitive. 

Mutarea ar putea fi văzută ca un prim-pas înspre intrarea într-o industrie unde lideri sunt Netflix şi Amazon, deşi Apple a ales o abordare diferită, şi oferă şi canale precum HBO, Showtime sau Starz pe lângă conţinutul original. Aplicaţia prin care utilizatorii vor putea urmări - prin intermediul unei subscripţii - canale de televiziune, va fi disponibilă din mai, însă conţinutul original va începe să fie difuzat din toamnă. Gigantul nu a dat încă detalii legate de preţul abonamentelor. 

Pe lângă serviciul de streaming, Apple a introdus şi un card de credit şi o platformă de jocuri online, şi a adăugat sute de reviste şi publicaţii noi pe aplicaţia de ştiri. Mişcarea vine în contextul în care Apple se luptă cu pieţe saturate, şi cu o scădere a vânzărilor iPhone-urilor. Gigantul american încearcă să compenseze prin a-şi îndrepta o parte din atenţie şi spre sectorul serviciilor de subscripţie, care oferă un flux constant de venituri. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO