Business Hi-Tech

Libris: Ţinta pentru 2017 este de peste 34 mil. lei, plus 25%. Online-ul aduce peste 90% din vânzări

Laura Ţeposu: „Noua categorie de jocuri pentru copii a avut o pondere de 5,5% din total vânzări şi o creştere anuală de 160%“.

Laura Ţeposu: „Noua categorie de jocuri pentru copii a avut o pondere de 5,5% din total vânzări şi o creştere anuală de 160%“.

Autor: Ioana Nita

15.08.2017, 00:08 845

Compania are în plan să extindă anul acesta portofoliul de produse de pe platforma online – libris.ro – cu noi categorii complementare cărţilor.

Compania locală Libris, spe­cia­lizată în comercializarea de cărţi, a înregistrat în prima ju­mătate a acestui an venituri de 13,6 mil. lei (circa 3 mil. euro), cu 15% mai mari comparativ cu aceeaşi pe­rioa­dă din 2016, creşterea fiind generată de vân­zările online. Acestea din urmă au o pon­dere de peste 90% în total afaceri. Anul trecut, compania a obţinut o cifră de afaceri de 27 mil. lei, în creştere cu 20% faţă de 2015.

„În primul semestru al anului valoarea vânzărilor s-a situat la 13.600.000 lei, în creştere cu 15% faţă de semestrul întâi din 2016. Creşterea s-a bazat pe evoluţia ascendentă a domeniului online. Ponderea vânzărilor online din primul semestru al acestui an a fost de 92%, similară cu nivelul înregistrat în aceeaşi perioadă din 2016 - 91%“, a declarat pentru ZF Laura Ţeposu, direc­tor dezvoltare în cadrul Libris SRL. Ea este totodată şi unul dintre acţionarii com­pa­niei, alături de Virgil Vasile Onita şi Ana Onita. Cei trei au înfiinţat compania în 1991 la Braşov unde au deschis o librărie tradi­ţională, iar în urmă cu opt ani, businessul Libris a fost extins şi în mediul online.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO