Compania are în plan să extindă anul acesta portofoliul de produse de pe platforma online – libris.ro – cu noi categorii complementare cărţilor.
Compania locală Libris, specializată în comercializarea de cărţi, a înregistrat în prima jumătate a acestui an venituri de 13,6 mil. lei (circa 3 mil. euro), cu 15% mai mari comparativ cu aceeaşi perioadă din 2016, creşterea fiind generată de vânzările online. Acestea din urmă au o pondere de peste 90% în total afaceri. Anul trecut, compania a obţinut o cifră de afaceri de 27 mil. lei, în creştere cu 20% faţă de 2015.
„În primul semestru al anului valoarea vânzărilor s-a situat la 13.600.000 lei, în creştere cu 15% faţă de semestrul întâi din 2016. Creşterea s-a bazat pe evoluţia ascendentă a domeniului online. Ponderea vânzărilor online din primul semestru al acestui an a fost de 92%, similară cu nivelul înregistrat în aceeaşi perioadă din 2016 - 91%“, a declarat pentru ZF Laura Ţeposu, director dezvoltare în cadrul Libris SRL. Ea este totodată şi unul dintre acţionarii companiei, alături de Virgil Vasile Onita şi Ana Onita. Cei trei au înfiinţat compania în 1991 la Braşov unde au deschis o librărie tradiţională, iar în urmă cu opt ani, businessul Libris a fost extins şi în mediul online.