Cererea pentru servicii de promvoare în mediul online a crescut cu 33% în perioada ianuarie-iunie 2023 faţă de aceeaşi perioadă de anul trecut, companiile alocând bugete de până la 150.000 euro lunar pentru campanii de marketing digital, arată o analiză realizată de Limitless Agency, agenţie de marketing digital.
„Piaţa de marketing digital locală îşi continuă creşterea în 2023, fiind într-un proces de maturizare. Creşterea este generată atât de dezvoltarea industriei de ecommerce, apariţia a tot mai multe magazine online, cât şi de orientarea companiilor către canale de promovare cu rezultate rapide. Astfel, indiferent de mărime, companiile investesc în promovare online de la 1.000 euro lunar până la sume foarte mari, de 150.000 euro, o mare parte din buget fiind alocat în campanii SEO, urmate de cele PPC - vizând creşterea numărului de clienţi, creşterea vânzărilor şi a valorii comenzii medii, dar şi creşterea vizibilităţii brandului“, a spus Daniel Slăvenie, CEO şi partener al Limitless Agency.