Business Hi-Tech

Mihai Struţeanu, director comercial, divizia business, Digi România: Cred că unele businessuri se vor recalibra în viitor, vor fi domenii mai atent privite de toţi. Este clar că zona de online a crescut şi va continua să crească mult

Videoconferinţa ZF Mobilio `20

Mihai Struţeanu, director comercial, divizia business,...

Autor: Roxana Rosu

22.04.2020, 12:57 422

Cred că vom vedea recalibrări de structuri în companii, vor fi domenii mai atent privite de toţi, cum este zona de online, cea de livrări, a declarat Mihai Struţeanu, director comercial, divizia business, Digi România.

” Sunt industrii foarte afectate, cum este HORECA. Eu sunt însă optimist şi cred că vor ieşi nişte concluzii din acest stat acasă. Vor exista recalibrări de structuri în companii, vor fi domenii mai atent privite de toţi, partea de online, de livrări va creşte. Vor fi domenii în care va trebui să facem un front comun, cum sunt retailerii. Sunt şi poziţii rigide la cei care deţin spaţii comerciale şi nu înţeleg că facem parte dintr-un lanţ, în care toţi suntem impactaţi”.

El a mai spus că şi în viitor nevoia de a comunica online va continua să fie o cerinţă. Nu doar pe video conferinţă, ci şi pe alte servicii, ca cele de call center.

”Cred că în viitor, va exista o diminuare, o precauţie mai mare de a avea întâlniri face to face. Probabil o perioadă vor fi condiţii impuse de companii, de medici. Deci ne vom regrupa şi vom vedea ce e de făcut în acest segment”.

Alte declaraţii ale lui Mihai Struţeanu:

Circa 75% din angajaţii noştri nu lucrează de acasă acum. Avem o responsabilitate faorte mare.

Piaţa de telcom din Românie este una din industriile destul de bine puse la punct, ca viteze, reacţie, pe plan internaţional. A crescut nivelul de trafic cam cu 20% seara. Există peak-uri, dar reţelele funcţionează cum trebuie.

Activitatea multor companii se face acum prin VPN, de  acasă, şi e bine că ea se desfăşoară in condiţii foarte bune.

Din punct de vedere uman, această criză ne-a adus un timp de reflexie şi anumite lucruri se vor schimba, şi la business.

Sunt industrii foarte afectate, cum este HORECA. Eu sunt însă optimist şi cred că vor ieşi nişte concluzii din acest stat acasă.

Vor exista recalibrări de structuri în companii, vor fi domenii mai atent privite de toţi, partea de online, de livrări va creşte. Vor fi domenii în care va trebui să facem un front comun, cum sunt retailerii. Sunt şi poziţii rigide la cei care deţin spaţii comerciale şi nu înţeleg că facem parte dintr-un lanţ, în care toţi suntem impactaţi.

Noi am investit masiv în ultimii ani, din 2007, în reţea şi partea tehnic, de 2,8 miliarde euro

Trebuie să încurajăm mediul privat local şi să susţinem cât putem ceea ce înseamnă ”made in Romania”.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO