Business Hi-Tech

Piaţa locală de publicitate online a scăzut în S1 2015 la 46 mil. lei

Piaţa locală de publicitate online a scăzut în S1...

Autor: Adrian Seceleanu

03.02.2016, 00:06 222
Piaţa locală de publicitate online a scăzut în primul semestru din 2015 la va­loarea de 45,93 mil. lei, conform da­te­lor dintr-un studiu care ia în calcul datele raportate de un număr de 18 com­panii şi care este realizat de către IAB România - o asociaţie care reu­neş­te agenţii şi regii de publicitate pe in­ternet - şi compania de consultanţă PwC România.
 
Suma raportată pentru primul semestru din 2015 (46 mil. lei) reprezintă o scădere de 21% faţă de acelaşi interval din 2014 (58,5 mil. lei), însă evoluţia nu este relevantă în condiţiile în care numărul de companii al căror venit a fost luat în calcul a scăzut de la 21 în 2014 la 18 în 2015, a explicat pentru ZF Ionuţ Oprea, preşedintele IAB Romania. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO