Business Hi-Tech

Retailerul online evoMag atacă piaţa de servicii IT cu o divizie dedicată

Retailerul online evoMag atacă piaţa de servicii IT cu...

Autor: Ioana Nita

05.05.2017, 00:05 2150
Magazinul online evoMag, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa online de electro-IT de pe plan local, cu afaceri de circa 22 milioane de euro anul trecut, a înfiinţat o nouă divizie specializată în furnizarea de servicii IT precum asamblare de produse, montări de compo­nente, instalare de software, actualizări sau diagnosticare de probleme de funcţionare ale echipamentelor şi testare de produse. „Am primit foarte multe cereri de acest gen din partea clienţilor. În plus, am dobândit experienţa necesară pentru a livra aceste tipuri de servicii: avem cunoştinţele, oamenii şi resursele pentru a face acest lucru“, a spus Mihai Pătraşcu, CEO al evoMAG. Noua divizie face parte din strategia de diversificare şi dezvoltare a companiei. „Zona de servicii reprezintă unul dintre pilonii principali pe care vom pune accentul în perioada următoare. Pe o piaţă cu o concurenţă foarte mare, şi lupta pentru câştigarea şi loializarea clienţilor este mare, iar acest lucru ne obligă să investim permanent pentru a câştiga încrederea clienţilor noştri. Şi suntem de părere că, pe lângă preţuri bune şi produse de ultimă generaţie, serviciile contează foarte mult“, a menţionat el.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO