Proiectele software bazate pe aplicaţiile mobile care folosesc platforme de proximitate pentru a transmite utilizatorilor de smartphone-uri informaţii personalizate în funcţie de locaţia în care se află pot fi implementate în cadrul unui centru comercial sau al unei instituţii culturale pentru un cost minim de 3.000 de euro, potrivit reprezentanţilor companiei locale RFSoftware, specializată în furnizarea de astfel de soluţii.
„Costul unui proiect cu echipamente de emisie «beacons» depinde foarte mult de cerinţele clientului, de campaniile de marketing pe care trebuie să le îndeplinească o astfel de soluţie şi de rapoartele şi analizele pe care le oferă soluţia de CMS din spatele aplicaţiilor. Putem vorbi de proiecte care încep de la 3.000 de euro şi pot ajunge la câteva zeci de mii de euro“, a spus Răzvan Mocanu, unul dintre fondatorii RFSoftware alături de Florin Radu. El a adăugat că în cazul proiectelor care presupun şi crearea de conţinut video şi audio, costul proiectului se poate dubla sau tripla.