Business Hi-Tech

RFSoftware: Retailerii şi muzeele pot atrage clienţi şi vizitatori cu investiţii de minimum 3.000 de euro în soluţii mobile de proximitate

RFSoftware: Retailerii şi muzeele pot atrage clienţi...

Autor: Ioana Nita

02.08.2016, 00:06 315

Proiectele software bazate pe apli­ca­ţiile mobile care folosesc platforme de pro­ximitate pentru a transmite utilizatorilor de smartphone-uri informaţii personalizate în funcţie de locaţia în care se află pot fi imple­mentate în cadrul unui centru comercial sau al unei instituţii culturale pentru un cost mi­nim de 3.000 de euro, potrivit repre­zen­tanţilor companiei locale RFSoftware, spe­cia­lizată în furnizarea de astfel de soluţii.

„Costul unui proiect cu echipamente de emisie «beacons» depinde foarte mult de ce­rinţele clientului, de campaniile de mar­keting pe care trebuie să le îndeplinească o astfel de soluţie şi de rapoartele şi analizele pe care le oferă soluţia de CMS din spatele apli­caţiilor. Putem vorbi de proiecte care încep de la 3.000 de euro şi pot ajunge la câte­va zeci de mii de euro“, a spus Răzvan Mocanu, unul dintre fondatorii RFSoftware ală­turi de Florin Radu. El a adăugat că în ca­zul pro­iec­telor care presupun şi crearea de con­ţinut video şi audio, costul proiectului se poate dubla sau tripla. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO