În următorii 5-10 ani, operatorii telecom va trebui să-şi definească strategia de poziţionare pe piaţă astfel încât să fie intermediari de servicii şi furnizori de informaţii de business pentru companii, în condiţiile în care bătălia din telecomunicaţii se dă în prezent pentru reţinerea clienţilor, iar în viitor va fi pentru oferirea de servicii bazate pe noi tehnologii precum „The Internet of Things“ (IoT), consideră Hervé Liboureau, general manager şi vicepreşedinte senior pentru industria telecom şi soluţii de mobilitate în cadrul producătorului german de soluţii software de business SAP, responsabil pentru regiunea Europa, Orientul Mijlociu şi Africa (EMEA).
„Operatorii telecom va trebui să se poziţioneze în piaţă astfel încât companiile să vină la ei pentru informaţii şi nu la Google. În viitor vor fi miliarde de dispozitive care vor genera date prin intermediul IoT. Deocamdată încă nu ştim exact la ce vor folosi, însă acestea vor fi agregate astfel încât să poată fi utilizate“.