Business Hi-Tech

UPC sare de o jumătate de milion de clienţi pe net fix şi anunţă venituri mai mari cu 10% în T1 2016. Compania de cablu a câştigat peste 50.000 de clienţi de internet

Robert Redeleanu, CEO al UPC România

Robert Redeleanu, CEO al UPC România

Autor: Adrian Seceleanu

11.05.2016, 00:08 371

În primul trimestru acoperirea reţelei fixe digitale a UPC a fost extinsă la încă 42.800 de gospodării.

Veniturile companiei de cablu UPC, al treilea jucător de pe pia­­­ţa locală de servicii TV, au a­van­­sat în primul trimestru cu a­proa­­pe 10%, la 169 mil. lei, pe fon­­­­dul creşterii numărului de clienţi şi de abo­­na­­mente - în special pe segmentul de internet fix.

„Ca urmare a strategiei din ultimii ani, continuă evoluţia pozitivă - numărul clien­ţilor şi al abonamentelor a crescut, ceea ce s-a reflectat şi în creşterea veni­turilor. În primul trimestru al acestui an, UPC România a înregistrat venituri de peste 168,6 milioane de lei, ceea ce reprezintă o creş­tere cu 9,7% faţă de aproape 153,7 milioane de lei în trimestrul I al anului trecut“, conform datelor comunicate de reprezentanţii UPC. Veniturile în dolari au crescut cu 6,4% faţă de anul anterior. „Rezultatele din primul trimestru al acestui an confirmă (…) varietatea pachetelor noastre de servicii. În acest an vom (…) investi în extinderea reţelei într-un ritm şi mai susţinut”, a declarat Robert Redeleanu, CEO al UPC România.“

UPC a raportat creşteri ale numărului de clienţi pe toate liniile de business în primul trimestru al acestui an.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO