Business Internaţional

Cum va arata industria media in 2010

19.01.2010, 23:07 27

Cresterea in volum a bugetelor aferente publicitatii online,utilizarea simultana a televizorului si a internetului pentru aspori interesul pentru un brand, lansarea primelor canale deteleviziune 3D, deciziile publicatiilor in print de a apela lavarianta de acces contra cost pentru continutul online sunt doarcateva dintre tendintele privind evolutia pietei media globaleenumerate in previziunile pe 2010 ale grupului specializat in TMT(telecomunicatii, media si tehnologie) din cadrul Deloitte.

Principalele tendinte sunt:

  • Lansarea primelor canale TV 3D, a primelor televizoare sau acamerelor 3D.
  • Consumul linear: programele de televiziune si de radio isimentin suprematia.
  • Se diversifica metodele prin care sunt citite cartileelectronice.
  • Orientarea spre publicitatea online: tendinta continua, chiardaca este mai selectiva.
  • Industria de print contraataca prin optiuni de plataonline.
  • Canalul TV si internetul se completeaza unul pe celalalt, darnu neaparat pe acelasi ecran.
  • Serviciile muzicale premium pe baza de abonament iauamploare.
  • Piata Video-on-Demand demareaza cu ajutorul automatelor.

Cititi mai multe despre piata media in acest an pewww.zf.ro. Tot aici puteti gasi si raportulDeloitte.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO