Business Internaţional

O angajată a unei companii IT a apărut într-un promo şi a devenit victima troll-ilor de pe LinkedIn

O angajată a unei companii IT a apărut într-un promo...

Autor: Adrian Popa

21.08.2016, 14:41 1573

În înregistrarea respectivă, ştearsă între timp de LinkedIn, Jayde întreba câte stick-uri USB sunt într-un bol şi îi oferea, persoanei care ghicea cifra corectă, o sticlă de şampanie. Atenţia internauţilor a fost, însă, atrasă de decolteul femeii, iar comentariile răutăcioase şi violente nu au întârziat să apară, scrie Go4it.

În total au fost publicate peste 1.500 de comentarii. „Păr fals, unghii false, sâni falşi, e tot ce văd”, scrie un utilizator de LinkedIn. Altul a adăugat: „O altă şopârlă de birou cu sâni falşi care încearcă să pozeze ca „expert”. Singurul lucru la care este expertă sunt implanturile cu silicon... LOL”.

S-a ajuns atât de departe încât a fost publicat link-ul spre contul de Facebook al tinerei, iar comentariile răutăcioase au continuat acolo.

Acum, Phoenix a publicat un nou clip, pe pagina Foursys, în care le răspunde celor care au atacat-o. „Îmi iubesc job-ul şi cred că sunt bună în ceea ce fac, dar se pare că unii oameni nu pot accepta că pot fi pricepută în meseria mea din cauza felului în care arăt, a felului în care mă îmbrac şi pentru că sunt femeie”, spune Jayde în noul clip.

„Şi celor care spuneţi că nu ştiu nimic despre securitatea IT, să vă fie ruşine. Cunosc mai multe lucruri în domeniu decât 99% dintre oamenii pe care îi întâlnesc pe stradă”, a adăugat Phoenix.

Sursa: http://bit.ly/2b6vvUS.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO