Companii

A&D Pharma Maketing&Sales ia în calcul extinderea în Serbia şi în ţările din fosta Iugoslavie

A&D Pharma Maketing&Sales ia în calcul extinderea în Serbia şi în ţările din fosta Iugoslavie

Robert Popescu, CEO A&D Pharma

Autor: Alice Gheorghe, Mediafax

25.04.2011, 23:43 92

A&D Pharma Maketing&Sales, divizie a grupuluifarmaceutic A&D Pharma, are în plan extinderea activităţii şipe alte pieţe externe, printre statele vizate numărându-se Serbiaşi ţările din fosta Iugoslavie, a declarat directorul executiv alcompaniei, Robert Popescu (foto).

Divizia desfăşoară activităţi de marketing, promovare şivânzare. În 2010, A&D Pharma a achiziţionat, prin diviziaMaketing&Sales, mai multe companii de profil din Bulgaria,Polonia, Ungaria, Slovacia şi Republica Cehă, la un preţ de 19,1milioane de euro, devenind astfel una dintre cele mai mariplatforme de marketing&sales din regiune.

Companiile preluate sunt Arishop Pharma AD şi subsidiaraacesteia din Bulgaria, Ozone Laboratories şi Ozone LaboratoriesServices din Polonia, dar şi diviziile Ozone Laboratories dinUngaria, Slovacia şi Cehia.

"Suntem prezenţi astăzi în şase ţări. Mai sunt ţări în jur încare s-ar putea desfăşura business, de exemplu Serbia şi ţările dinfosta Iugoslavie. Sunt aproape de noi, sunt ţări în care existăprobabil oportunităţi la care merită să ne uităm. Deocamdată suntemun pic mai rezervaţi privind spaţiul fostei Uniuni Sovietice. (...)Chiar discutăm posibilitatea extinderii unor contracte pe care leavem în ţări în care nu suntem prezenţi", a spus Popescu.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO