Companii

Turoperatorul Join UP!, parte din grupul ucrainean cu acelaşi nume, vrea să vândă 140.000 de vacanţe în acest an. „Avantajul nostru este că facem parte dintr-un grup care are o putere mai mare de negociere“

Marius Surdu, CEO Join UP Romania: „Avem o prezenţă în opt ţări şi automat trebuie să evoluăm şi să ne aliniem undeva în topul agenţiilor turoperatoare. Oamenii sunt destul de dornici de a căuta produse noi şi operatori noi.“

Marius Surdu, CEO Join UP Romania: „Avem o prezenţă în opt ţări şi automat trebuie să evoluăm şi să ne aliniem undeva în topul agenţiilor turoperatoare. Oamenii sunt destul de dornici de a căuta produse noi şi operatori noi.“

Autor: Miruna Diaconu

23.05.2024, 10:00 132

În primul an de operare, Join UP! a vândut peste 30.000 de pachete de vacanţă în destinaţii precum Turcia, Egipt, Tunisia, Tenerife, Albania, Bulgaria, Zanzibar şi Dubai.

Turoperatorul Join UP!, parte din grupul ucrainean cu acelaşi nume, a început operarea pe piaţa locală anul trecut şi îşi propune ca în acest an să vândă peste 140.000 de vacanţe turiştilor români. Agenţia acti­vează doar pe segmentul B2B, adică îşi vinde pachetele de vacanţă către agenţiile de turism locale.

Compania locală a luat naştere în 2022, iar operarea a început în luna martie a anului trecut. Turoperatorul a ajuns la afaceri de aproa­pe 20 mil. euro pe plan local.

„Ne luptăm cu Goliat pe piaţă, dar noi suntem David. În­cercăm să evoluăm şi să străpun­gem anumite piedici pe care le are un jucător nou. Sunt jucători foarte mari în piaţă care au sute de angajaţi, iar noi avem câteva zeci de angajaţi, dar avem şi suportul internaţional“, spune Marius Surdu, CEO al Join UP!.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Urmează ZF Bankers Summit'24