Companii

Cum a ajuns magazinul Unirea Shopping Center din kilometrul zero al modei kilometrul zero al fast-foodului? Noodle Pack, Cheese Pasta şi covrigăria Luca sunt doar cele mai recente nume care se adaugă listei ce cuprinde şi KFC, McDonald’s, Chopstix sau Patiseria Megapan

Cum a ajuns magazinul Unirea Shopping Center din...

Autor: Cristina Roşca

22.05.2024, 16:45 4669

Magazinul Unirea Shopping Center din centrul Capitalei era până acum câţiva ani cunoscut drept kilometrul zero al modei, centrul comercial la parterul căruia s-au înghesuit cei mai mari actori din fashionul mondial, în frunte cu Inditex, care îşi adusese multiple mărci, printre care şi Zara, cu H&M şi New Yorker.

România este cunoscută drept o piaţă unde 99% din shopping se face la mall, iar asta şi pentru că nu există o stradă cu trafic pietonal important, cu spaţii potrivite şi cu parcare, o stradă care să poată fi convertită în arteră comercială după modelul Champs Elysee din Paris sau Via della Spiga din Milano.

În acest context, în Bucureşti, marii retaileri au optat acum circa 10-15 ani pentru parterul centrului comercial Unirea Shopping Center, care oferea măcar o parte dintre avantajele menţionate anterior, în frunte cu traficul pietonal din zona deservită de metrou.

Spre exemplu, Inditex a inaugurat magazinul Zara de la Unirea în mai 2009, fiind prima unitate stradală sub acest brand în România. Magazinele de la parterul Unirea Shopping Center sunt considerate a fi stradale pentru că intrarea se face de pe bulevard, deşi retailerii sunt chiriaşii centrului comercial.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Urmează ZF Bankers Summit'24