Companii

Albalact a investit 500.000 de euro în rebrandingul mărcii Zuzu

Autor: Diana Tudor Stoica

09.09.2010, 23:51 112

Albalact, cel mai mare producător independent de lactate, ainvestit 500.000 de euro pentru a realiza rebrandingul Zuzu, celmai vândut brand din portofoliul companiei. "Zuzu avea nevoie deacest rebranding, deoarece pentru a fi un brand credibil trebuia sătreacă printr-un proces de maturizare.

În plus, am vrut să menţinem brandul în poziţia de lider pe piaţalaptelui şi să creştem vânzările pe celelalte categorii pe careeste prezent, precum şi notorietatea brandului", a declaratCristina Miclea, directorul de marketing al companiei, fără adezvălui însă care era notorietatea brandului înainte derebranding. Ea a adăugat că Zuzu asigură 40% din vânzărilecompaniei din Alba, care s-au ridicat anul trecut la 53 mil. euro.Astfel, potrivit estimărilor ZF, Zuzu a înregistrat anul trecutvânzări de peste 21 mil. euro. Aceasta este cea de-a douainvestiţie în rebranding realizată de Albalact anul acesta, după cea alocat 300.000 de euro mărcii Rarăul. Zuzu deţine în prezent ocotă de piaţă de peste 30% din piaţa laptelui pasteurizat şi de 20%din întreaga categorie a laptelui, estimată la aproximativ 100 mil.euro, potrivit datelor companiei. "Vrem să câştigăm unul sau douăprocente din piaţa laptelui până la finalul anului", a completatMiclea. Brandul din portofoliul Albalact concurează cu mărci precumNapolact, Milli, LaDorna, Danone sau Brailact.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO