Companii

Alexandrion aduce SUV-uri diesel din China

11.04.2007, 17:32 51

Rochin Motors, divizie a grupului Alexandrion si importatorul marcii chineze de automobile Great Wall pe piata locala, intentioneaza ca pana la finele anului curent sa isi extinda reteaua de dealeri astfel incat marca chinezeasca sa poata fi distribuita la nivel national.
"Avem acum 16 dealeri parteneri in tara, iar pana la sfarsitul anului vrem sa acoperim toate judetele. Cred ca proiectul poate fi finalizat dat fiind ca din luna august, cand a fost semnat acordul cu Great Wall si pana acum am reusit sa gasim 16 dealeri", a spus Eliza Magura, director de vanzari al Rochin Motors.
Importatorul detine 2 dealership-uri proprii in Capitala, al treilea fiind in dezvoltare. "Cea de-a treia unitate va fi finalizata in luna iulie. Este vorba de o unitate de aproape 4.000 de metri patrati care include showroom, service, depozite si alte anexe", a spus Magura.
Compania vinde in Romania modelul SUV (Sport Utility Vehicul) Hoover cu motorizare pe benzina. Pentru perioada imediat urmatoare, compania intentioneaza sa-si extinda portofoliul cu varianta diesel a aceluiasi model, precum si a pick-up-ului si a unei game de autoturisme formata din trei modele low-cost.
"Pentru modelul Hoover si cel pick-up, care vor fi aduse in Romania pana la sfarsitul lunii, estimam vanzari de minimum 300 de unitati pentru acest an. Totul variaza in functie de momentul cand se vor termina omologarile si categoriile de poluare ( Euro III sau IV - n. red.) la care vor fi incadrate", a spus Magura. Pe de alta parte, Spiros Iosifidis, directorul Rochin Motors, a declarat pentru Financial Times ca tinta de vanzari din acest an ajunge pentru modelul Hoover la 1.000 de unitati. Rochin Motors detine si drepturile de comercializare pentru modele Great Wall in Ungaria, Moldova si Macedonia. Gama de masini, care include si un model concurent al automobilelor Matiz, Spark, Citroen C1 sau Peugeot 107 va fi lansata la sfarsitul verii. Modelul mini va avea preturi care variaza in functie de echipare intre 5.000 si 7.000 de euro fara TVA, iar pentru modelul de clasa compacta preturile variaza intre 8.000 si 11.000 de euro, tot fara TVA. Asteptarile producatorului Great Wall de la piata romaneasca sunt insa limitate, dat fiind ca numele companiei nu beneficiaza de notorietate, iar intrarea pe piata nu va fi exploziva, chiar daca este vorba de piata low-cost.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO