Maşinile de volum vor fi percepute tot mai mult drept „unelte“, motiv pentru care persoanele fizice şi juridice vor opta pentru un leasing şi nu o achiziţie, în timp ce automobilele din segmentele superioare vor fi cumpărate şi păstrate de către proprietari, a explicat Alin Tapalagă, directorul general al Porsche Inter Auto, divizia de retail a Porsche Holding, dealer pentru VW, Audi, Seat, Skoda şi Cupra şi importator pentru Bentley, Porsche şi Lamborghini.
„Pentru modelele premium şi de lux, clientul vrea să deţină maşina. La modele de volum, trendul este spre leasing. Piaţa s-a polarizat şi mărcile de lux vor fi percepute ca un produs căutat, elevat“, a spus Alin Tapalagă în cadrul conferinţei ZF Logistică, Transporturi & Automotive 2023, organizată de ZF în parteneriat cu CTP, P3 Logistic Parks, Prahova Teleferic, Auchan, Autonom, ING, Dumagas.
Mai departe, următorul pas îl reprezintă comerţul online cu maşini, însă investiţiile în digitalizare şi online merg în paralel cu cele în showroomurile existente.