Companii

AutoItalia si-a dublat vanzarile

AutoItalia si-a dublat vanzarile

Lancia Delta va fi lansata pe piata locala in toamna acestui an

12.03.2008, 14:56 13

Vanzarile AutoItalia, importatorul oficial al marcilor Grupului Fiat si al SsangYong, s-au apreciat in primele doua luni la 2.762 de unitati, in crestere cu 92% in comparatie cu aceeasi perioada a anului trecut. In 2007 vanzarile companiei s-au majorat cu 56%, la 16.338 de unitati.
"AutoItalia va inregistra in acest an vanzari de aproximativ 20.000 de unitati, in crestere cu 22,4% in comparatie cu nivelul atins anul trecut", a declarat Herbert Stein, presedintele AutoItalia Group.
Cel mai bine vandut brand din cadrul grupului a fost Fiat, cu 1.232 de autoturisme, in crestere cu 73% fata de primele doua luni ale anului trecut, in timp ce divizia de comerciale a marcii a punctat un avans de 127% fata de 2007, la 1.467 de unitati.
"Modelul care a inregistrat cele mai ridicate vanzari a fost cel de clasa mica Grande Punto, de 242 de unitati, in crestere cu 74%, urmat de Panda cu 228 de unitati. Vanzari ridicate au avut si modelele lansate in 2008, 130 de unitati pentru sedanul compact Linea, 61 pentru Bravo si 34 de unitati din SUV-ul de clasa mica Sedici", a subliniat Stein.
Gama Fiat va fi completata in acest an cu noul 500, model de segment mini, care reprezinta un remake al automobilului din anii '50, al carui pret va fi cel mai probabil in jurul sumei de 10.000 de euro si care va concura cu modele precum Mini si VW Beetle, in timp ce la gama comercialelor se va adauga noul Fiorino, un vehicul comercial de sub 3,5 tone.
Potrivit declaratiilor anterioare ale lui Franco Miniero, directorul executiv al Fiat Professional, divizia de vehicule comerciale a Fiat, Fiorino va atinge un volum al vanzarilor pe piata locala de aproximativ 500 de unitati, in timp ce pretul acestuia va fi sub 10.000 de euro, cu 8-10% sub cel al modelului Doblo.
Alfa Romeo si Lancia, brandurile premium ale concernului italian, au inregistrat in primele doua luni vanzari de 26, respectiv 4 unitati.
AutoItalia isi va extinde in acest an reteaua de distributie cu 11 concesiuni, in urma unor investitii de aproximativ 16 milioane de euro, la un total de peste 40 de puncte de distributie si service.
Portofoliul AutoItalia Group va fi completat incepand cu februarie 2009 de Infiniti, marca premium a grupului Nissan, care va fi comercializata intr-un showroom amplasat in partea de nord a Capitalei.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO