Emil Delibashev, şeful British Airways pe zona Balcanilor şi Ungaria: Pentru prima dată British Airways face pentru lunile iulie şi august promoţii la biletele pe rute de lung curier. Aglomeraţia care va fi în Londra în perioada acestor jocuri explică interesul redus al oamenilor de afaceri pentru deplasări în această perioadă.
Emil Delibashev, şeful British Airways pe zona Balcanilor şi Ungaria, companie care efectuează curse directe pe Bucureşti - Londra, spune că în perioada Jocurilor Olimpice executivii români evită deplasarea spre capitala Marii Britanii, traficul fiind susţinut în aceste luni de pasagerii care îşi fac vacanţa în America şi care tranzitează aeroportul londonez spre destinaţia finală.
"Pentru prima dată British Airways face pentru lunile iulie şi august promoţii la biletele pe rute de lung curier. Aglomeraţia care va fi în Londra în perioada acestor jocuri explică interesul redus al oamenilor de afaceri pentru deplasări în această perioadă", a declarat el. Jocurile Olimpice se vor desfăşura în perioada 27 iulie-12 august în Londra, unde sunt aşteptaţi 10.000 de sportivi.
Au tăiat 16% din preţul biletelor pe curse de lung curier
British Airways a scos la vânzare bilete la preţuri de 114 euro pentru călătoriile ce vor avea loc în perioada 1 iulie - 30 septembrie spre Londra, promoţie valabilă pentru bilete cumpărate până pe 16 iulie. Pentru pasagerii care călătoresc pe curse de lung curier spre America, preţul biletelor a fost redus cu 16%.
Circa 30%-40% din românii care se deplasează la Londra îşi continuă călătoria spre destinaţii de pe continentul american. Printre cele mai solicitate destinaţii transoceanice sunt New York, Los Angeles, Chicago, Vancouver, Rio de Janeiro, potrivit şefului British Airways.
Competiţia pe direcţia Bucureşti-Londra este de anul acesta mai puternică, după ce compania de stat Tarom a introdus al doilea zbor pe zi pe această rută în martie.
Peste 75% din locurile din avioane au fost ocupate
Chiar şi aşa însă, avioanele companiei aeriene au zburat pe Bucureşti-Londra la un grad de încărcare de peste 75% în primele cinci luni ale anului, cu două-trei procente mai mult faţă de aceeaşi perioadă a anului anterior.
Veniturile British Airways în România s-au ridicat anul trecut la 15 milioane de euro, potrivit estimărilor ZF. Prognoze pe anul acesta nu au fost făcute publice, însă şeful companiei aeriene a precizat că situaţia politică din România îl face să fie mai precaut, chiar dacă momentan nu s-a reflectat în niciun fel în businessul companiei.
Încearcă să atragă în portofoliu şi IMM-urile prin programe speciale
Pe lângă marile multinaţionale, compania aeriană ţinteşte şi întreprinderile mici şi mijlocii (IMM) printr-un program special de fidelizare (On Business), prin care poate fi optimizat bugetul de călătorie. La fiecare zbor efectuat de către un angajat, clientul corporate IMM primeşte puncte, cu care se pot obţine bilete gratuite şi nopţi de cazare la hoteluri. "În primul trimestru am avut o creştere de peste 35% a numărului de înregistrări noi în acest program pentru IMM-uri, faţă de aceeaşi perioadă a anului anterior. Am ajuns să lucrăm cu 350 de companii în acest program", a spus el.
Dacă un IMM rezervă, de exemplu, 13 zboruri la cabina de business, punctele obţinute în acest program vor aduce un bilet gratuit tot la cabina de business.
British Airways este una dintre cele mai mari companii aeriene internaţionale din lume, transportând anual aproximativ 36 milioane de pasageri la nivel global.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels
-
ZF Retail Summit 2024: România are toate atuurile pentru a deveni un exportator de produse agroalimentare, pe modelul Poloniei, dar trebuie să accelereze investiţiile în procesare
-
Semnal dur de la Transelectrica: Să nu trecem de la protejarea consumatorilor la salvarea producătorilor de energie
-
Bursă. Alexandru Ilisie, OTP AM: BVB pare să se tranzacţioneze la un multiplu mai ridicat de evaluare decât bursele din regiune
-
ANA Hotels investeşte 11 mil. euro în redeschiderea restaurantului Panoramic din Braşov şi în înlocuirea telecabinei din oraş
-
Ambasadoarea SUA la Bucureşti: România devine mai stabilă, mai transparentă şi mai predictibilă pentru investitori. Aderarea la OECD va fi un mare salt înainte. Cine are viză de America să vină să şi-o reînnoiască chiar dacă este luată anul trecut.
-
Inflaţia dă înapoi datorită preţurilor alimentelor. Preţurile la servicii şi bunuri nealimentare cresc. Inflaţia anuală a fost de 5,9% în aprilie 2024 (6,6% în martie, 7,2% în februarie), dar preţurile la servicii au crescut cu 10%, iar la bunuri nealimentare cu 7%. Preţurile alimentelor au crescut cu numai 2%.
-
Bursă. Robert Bohynik, Goldman Sachs Polonia: Inteligenţa artificială este o parte potenţială, reală, viitoare a procesului de investiţii
-
Michael Tsamaz, la ultima discuţie cu analiştii înainte de a părăsi grupul OTE: Am fost foarte ataşat de piaţa din România, din păcate piaţa a devenit foarte dificilă, aşa am ajuns la exit. Grupul elen „nu are nimic nou de anunţat” în legătură cu vânzarea companiei de telefonie mobilă din România
-
Iaşi te inspiră!, un proiect ZF susţinut de Banca Transilvania. Bogdan Doroftei, Origyn Fertility Center din Iaşi: Am fost educaţi că trebuie să avem casă, job bun şi apoi să facem copii. Dar uităm că după 35 de ani scad dramatic şansele
-
ZF Investiţi în România! Grupul antreprenorial EMI International, cu Morphosis Capital şi Innova Capital în acţionariat, ţinteşte noi tranzacţii în Belgia şi analizează următoarea ţară pentru extindere. Cifra de afaceri la nivel de grup s-a ridicat la circa 40 mil. euro în 2023, incluzând rezultatul Kadra, dar şi o creştere organică de 15%
-
Pagina verde. Plastic – realităţi şi prejudecăţi. Mit sau realitate: Este plasticul colorat mai greu de reciclat decât cel transparent?
-
Pagina verde. Tot mai multe presiuni pe umerii IMM-urilor: din 2026, cele listate la Bursă trebuie să realizeze rapoarte ESG
-
ZF Retail Summit 2024. Avem în continuare un apetit pentru consum, deşi consumatorii sunt mai chibzuiţi. Este important să investim acum ca să putem să creştem sectorul de retail în viitor
-
Afaceri de la Zero. Tania Puşcărău produce genţi şi rucsacuri din piele într-un atelier din Reghin sub brandul Tanna. „Pentru mai mult de 50% dintre clientele noastre contează că sunt produse în România“
-
ZF Agropower. Fermierii îşi doresc o bursă românească de cereale, cu preţuri şi contracte la vedere, cum sunt cele din America, la Chicago, sau din Franţa, la Paris. „Este o soluţie foarte bună, ca să eliminăm barierele care există între fermieri şi traderi.“