Companii

Cum încearcă microberăriile să se diferenţieze pe piaţa de peste 1 mld. euro a berii: aleg etichete, sticle şi logouri care să îi convingă pe consumatori să cumpere

Cum încearcă microberăriile să se diferenţieze pe piaţa de peste 1 mld. euro a berii: aleg etichete, sticle şi logouri care să îi convingă pe consumatori să cumpere

Autor: Cristina Roşca

11.08.2020, 19:00 88

♦ Pe piaţa locală a berii sunt peste 50 de microberării, numărul lor crescând constant an de an ♦ Ele „mănâncă“ 0,15 - 0,20% din volumul pieţei, care s-a situat la 16,7 milioane de hectolitri anul trecut (Ă0,4%) ♦ În valoare acest segment stă mai bine dat fiind că produsele artizanale au un preţ mai mare decât celelalte.

Berea, ca şi oamenii, o alegem iniţial după cumarată sticla, eticheta şi logoul sau după cum îi sunănumele. Asta bineînţeles la prima întâlnire pentrucă apoi, ca în viaţă, se creează legături ce transcend superficialitatea exteriorului. Însă, fiecare nouă încercare trebuie să treacă testul ambalajului.

Într-o piaţă a berii puternic competitivă, evaluată la 16,7 mil. hectolitri şi peste 1 mld. euro, microberăriile încearcă să se evidenţieze datorită etichetelor, sticlelor şi logourilor alese. Fie că s-au lăsat inspiraţi de folclorul popular, de businessurile   internaţionale, de istoria locală sau chiar de numele propriului brand, berăriile artizanale din România au reuşit să creioneze în jurul produsului lor o imagine (şi o poveste) demnă de o expoziţie de artă modern

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO