Compania de curierat DPD (Pegasus), in actionariatul careia auintrat acum doi ani francezii de la GeoPost impreuna cu turcii dela Yurtici Kargo, a rulat anul trecut afaceri de circa 23 demilioane de lei (5,7 milioane de euro), nivel similar in lei cu celdin anul anterior.
"Pentru anul acesta estimam o crestere cu 20% in lei a cifrei deafaceri. In ciuda incetinirii economice, am reusit sa ne mentinemnivelul afacerilor datorita intensificarii eforturilor de vanzaresi consolidarii relatiilor cu clientii", a spus Sorin Ghinescu,marketing and corporate manager al Pegasus (DPD).
Pe piata de curierat, estimata la 200 mil. euro, mai activeazacompanii precum Fan Courier Express, TNT, Cargus (care a fostpreluata in 2008 de DHL), TCE Logistica sau gigantul american UPS.Oficialii DPD (Pegasus) estimeaza ca numarul expeditiilor in primultrimestru va creste cu 5% fata de trimestrul unu al anuluianterior, luand in considerare rezultatele de pana acum.
"Numarul de expeditii a crescut mai ales pe sectorul de livraricu ramburs (magazine online) precum si pe livrarile internationaleprin transport rutier", a declarat Ghinescu. Printre clientiiatrasi se numara companii din domeniul farma, telecom, retail sienergie. Reprezentantii companiei nu au mentionat numele noilorclienti. Compania Pegasus trece printr-un proces de rebranding,demarat in 2008, in urma caruia va prelua brandul DPD, denumireutilizata de GeoPost la nivel mondial. Initial, oficialii companieianuntau ca procesul de rebranding, pentru care s-au alocat 5milioane de euro, va fi finalizat pana in 2010. "Planul derebranding a fost extins pe o perioada mai lunga de timp pentru areduce impactul asupra costurilor", a declarat Ghinescu.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels