Companii

Decizie surprinzătoare: Producătorul de cosmetice Farmec din Cluj intră pe piaţa de logistică şi distribuţie

Mircea Turdean, directorul general al Farmec.

Mircea Turdean, directorul general al Farmec.

Autor: Cristina Roşca

15.05.2017, 00:07 3575

Producătorul local de cosmetice Farmec din Cluj-Napoca îşi diversifică activitatea şi intră pe piaţa de distribuţie, dorind să încheie parteneriate cu alţi jucători care să folosească flota auto şi infrastructura logistică a companiei.

În prezent, aceasta însumează zece sucursale la nivel naţional - şapte depozite şi trei puncte de lucru în cele mai importante oraşe din ţară - şi 350 de specialişti în vânzări.

„Dispunem şi de o flotă de autovehicule de ultimă generaţie, formată din 130 de autoturisme, 44 de auto­vehicule comerciale şi 11 autovehicule de distribuţie grea. Dat fiind că dispunem de toate aceste resurse, înce­pând cu acest an ne putem asocia cu alte companii care îşi do­resc să beneficieze de serviciile reţelei noastre de distri­bu­ţie“, spune Mircea Turdean, directorul general al Farmec.

Pe lista de planuri a companiei se mai numără extinderea reţelei proprii de magazine, dezvoltarea de noi produse şi noi game şi pătrunderea pe segmente de piaţă pe care Farmec Cluj nu este încă activ.

Producătorul de cosmetice şi-a bugetat pentru acest an o creştere a cifrei de afaceri de 10%, ceea ce ar însemna că businessul merge spre 50 mil. euro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO