Producătorul local de cosmetice Farmec din Cluj-Napoca îşi diversifică activitatea şi intră pe piaţa de distribuţie, dorind să încheie parteneriate cu alţi jucători care să folosească flota auto şi infrastructura logistică a companiei.
În prezent, aceasta însumează zece sucursale la nivel naţional - şapte depozite şi trei puncte de lucru în cele mai importante oraşe din ţară - şi 350 de specialişti în vânzări.
„Dispunem şi de o flotă de autovehicule de ultimă generaţie, formată din 130 de autoturisme, 44 de autovehicule comerciale şi 11 autovehicule de distribuţie grea. Dat fiind că dispunem de toate aceste resurse, începând cu acest an ne putem asocia cu alte companii care îşi doresc să beneficieze de serviciile reţelei noastre de distribuţie“, spune Mircea Turdean, directorul general al Farmec.
Pe lista de planuri a companiei se mai numără extinderea reţelei proprii de magazine, dezvoltarea de noi produse şi noi game şi pătrunderea pe segmente de piaţă pe care Farmec Cluj nu este încă activ.
Producătorul de cosmetice şi-a bugetat pentru acest an o creştere a cifrei de afaceri de 10%, ceea ce ar însemna că businessul merge spre 50 mil. euro.