Companii

Diferenţa de preţ faţă de asigurări şi o „portiţă fiscală“ înclină balanţa în sănătate în favoarea abonamentelor

Theodor Alexandrescu, preşedintele Metropolitan Life: Asigurătorii nu sunt împotriva abonamentelor. Putem convieţui, nu caut să pun capăt acestor abonamente, mă lupt însă ca asigurările să aibă acelaşi tratament. (...) Dacă nu avem deductibilitate cel puţin similară cu medicina muncii, nu se va întâmpla nimic

Theodor Alexandrescu, preşedintele Metropolitan Life: Asigurătorii nu sunt împotriva abonamentelor. Putem convieţui, nu caut să pun capăt acestor abonamente, mă lupt însă ca asigurările să aibă acelaşi tratament. (...) Dacă nu avem deductibilitate cel puţin similară cu medicina muncii, nu se va întâmpla nimic

Autor: Ioana David

26.09.2013, 00:08 122

Anual se vând în România aproximativ 400-600 de mii de abonamente de sănătate care formează o piaţă de peste 40 mil. euro n De cealaltă parte, asigurările sunt mai puţin dezvoltate, piaţa ajungând la doar 20 mil. euro n Companiile de asigurări aşteaptă de zece ani modificarea legislaţiei care permite relansarea pieţei, în timp ce operatorii de clinici şi spitale private se folosesc de abonamente pentru a creşte traficul în reţea şi pentru a obţine şi plăţi directe pentru serviciile care nu sunt incluse.

Abonamentele de sănătate formează anual o piaţă de minimum 40 de mi­lioane de euro, pe care concurenţa dintre marii operatori este din ce în ce mai puternică şi care este dublă comparativ cu piaţa asigurărilor de sănătate. Dez­vol­tarea abo­na­mentelor de sănătate a mers în acelaşi ritm cu cea a clinicilor private, şi au reprezentat baza pe care operatorii şi-au construit businessul.

Abonamentul este plătit de obicei de către companii şi este oferit angajaţilor, iar dacă iniţial includea doar câteva consultaţii gratuite şi reduceri la analize, în pre­zent poate ajunge la un număr nelimitat de analize şi consultaţii.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO