Companii

Din serialul “Tinerii care trebuie să schimbe România”. Azi Ştefan Ichim, Panasonic

Din serialul “Tinerii care trebuie să schimbe România”. Azi Ştefan Ichim, Panasonic

Autor: Business Magazin

15.06.2011, 23:35 1241

Ştefan Ichim, 36 de ani, şeful Panasonic România, vrea ca înviitorul apropiat să facă din compania pe care o conduce liderulpieţei de televizoare.

Absolvent al Facultăţii de Management din cadrul Aca­de­miei deStudii Economice din Bucureşti, Ştefan Ichim s-a alăturat echipeiPanasonic în 2000, ocupând funcţia de repre­zen­tat de vânzăripentru Business System Division şi având ca respon­sabilităţisegmentele telecom, securitate şi prezentarea pro­duselor. "Cusiguranţă că cel mai frumos moment din cariera mea a fost acela încare m-am alăturat echipei Pana­sonic. Pentru mine a reprezentatoportunitatea de a mă perfecţiona profesional", spune ŞtefanIchim.

El este unul dintre cei 600 de tineri manageri pe care re­vis­taBusiness Magazin i-a propus în ultimii şase ani ca o solu­ţiepentru schimbarea României

După funcţia deţinută în vânzări, Ichim a ocupat pos­tu­rile decoordonator de vânzări şi mar­keting şi country ma­na­ger, poziţiepe care o are şi în prezent. "Suntem hotărâţi să im­punem Panasonicca lider pe piaţa locală. Acesta este prin­ci­palul obiectiv şitoate celelalte acţiuni se concentrează în această direcţie",completează Ichim, pre­cizând că încă mai are multe de realizat încadrul companiei şi că în viitorul apro­piat nu se poate vedeadecât la Panasonic.

Anul acesta în Ro­mâ­nia se vor vinde 8.000 de te­le­vizoare 3D,dublu faţă de anul trecut. Acest segment însă reprezintă doar 1%din în­treaga piaţă, care a fost de 500.000 de unităţi în 2010,con­form companiei de cer­ce­tare GfK. La nivelul întregii pieţe detelevizoare, Ichim vede o creştere de 20% pen­tru acest an, care nuse bazea­ză neapărat pe creşterea pu­terii de cumpărare, ci pefaptul că românii au deja în spate doi ani de criză. "Trebuie sătrăiască în continuare", spune Ichim precizând că se aşteaptă ca în2011 piaţa de televizoare să revină pe valori normale, însă nu lanivelul din 2008. Acest avans are la bază faptul că, după doi anide criză, românii vor începe să cheltuiască mai mult. "E un visprea frumos să putem reveni la acelaşi nivel de acum trei ani. Numai sunt nici banii şi nici condiţiile de creditare de atuncideoarece băncile sunt reticiente acum."

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO