Ioan Nani, directorul general al Antibiotice Iaşi, unul dintre cei mai longevivi directori dintr-o companie de stat, încurajează mediul local de business la investiţii, recunoaşterea internaţională nefiind altfel posibilă.
„Afacerile se fac între oameni. Devii credibil doar investind“, spune şeful Antibiotice, unul dintre cele mai cunoscute branduri româneşti peste hotare, prezent în peste 75 de pieţe externe.
La nivel macro, Nani crede însă că susţinerea ocupaţiilor tradiţionale, dublată de o promovare internaţională a acestora, dar şi focusul pe industria alimentară pot reprezenta pe termen lung oportunităţi de creştere pentru capitalul autohton, în contextul în care industria grea cel mai probabil va rămâne în mâinile unor grupuri internaţionale.
În acest context, definirea unor priorităţi la nivel de ţară, mereu conectate cu ceea ce ce întâmplă pe plan extern, este esenţială pentru România, mai spune cel care conduce unul dintre cei mai importanţi jucători din industria farma locală.