Companii

Leo Burnett ataca mediul digital cu o noua asociere

Leo Burnett ataca mediul digital cu o noua asociere

Stefan Iordache, director operational al Leo Burnett Group

18.01.2010, 23:11 100

Grupul de comunicare Leo Burnett lanseaza a doua agentie depublicitate interactiva din cadrul grupului, Digital Star, pentrucare estimeaza in acest an afaceri de 500.000 de euro.

Digital Star a luat nastere in urma asocierii agentiei depublicitate interactiva Emblem, cu afaceri de 250.000 de euro in2009, cu Leo Burnett.

In cadrul Leo Burnett functioneaza din 2007 o alta companiededicata mediului interactiv, iLeo care in 2008 a rulat afaceri depeste un milion de euro, cu un profit de 236.000 de euro. "In acestmoment, atat iLeo cat si Digital Star ofera servicii integrate decomunicare digitala: de la creatie la strategie sau media,programare sau SEM, SEO, Analytics si pana la email marketing,creatie jocuri sau e-CRM. Avand in vedere portofoliul larg declienti al grupului (peste 65), cele doua firme vor evolua infunctie de nevoile clientilor si potentialul pietei", spune StefanIordache, director operational al Leo Burnett Group.

Actionarii companiei Digital Star sunt Laurentiu Dumitrescu,CEO-ul fostei agentii Emblem care detine 50% din actiuni, StefanIordache, COO al Leo Burnett Group, iar restul de 20% din actiunisunt impartite intre oameni-cheie din cadrul grupului Leo Burnett.Digital Star va fi manageriata de Laurentiu Dumitrescu.

Din grupul Leo Burnett, care in 2008 a avut afaceri de 62,7 mil.euro, mai fac parte agentia de publicitate Leo Burnett&Target,grupul de media Starcom MediaVest Group, agentia de consultanta inrelatii publice The Practice, shopul de idei 23 Communication Ideassi Tru Media Research, companie specializata in masurarea audienteiin-store si indoor.

Marile grupuri de comunicare mizeaza pe mediul digital, o piataestimata la 20 mil. euro care anul trecut a scazut cu 20-35%, totmai multe agentii specializate fiind infiintate in ultimul an prinachizitii sau parteneriate cu firme mici din piata.

Printre grupurile de comunicare care anul trecut au lansatcompanii dedicate online-ului se numara Ogilvy Romania, care s-aasociat cu Senior Interactive pentru a lansa OgilvyInteractive siagentia de creatie Lowe& Partners impreuna cu agentia de mediaInitiative care au achizitionat 80% din compania de marketinginteractiv, Hyperactive, la sfarsitul anului trecut.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO