Companii

Primola: Ieftinirea reclamei in media este o oportunitate. Cum comentati?

08.02.2010, 23:12 80

Proprietarul producatorului Primola, al treilea mare brand pesegmentul tabletelor de ciocolata estimat la 120-150 mil. euro, adecis sa reia investitiile masive in publicitate pentru castigareade cota de piata in acest an si spune ca reducerea pretuluireclamelor in media este oportunitatea momentului.

Primola are o cota estimata de ZF la 13-15% pe piata tabletelordin ciocolata dominata de Kraft Foods cu Milka si Poiana. Companiasi-a redus drastic investitiile in promovare in 2009, pierzandteren la capitolul vizibilitate in fata rivalului Kraft, care anultrecut raporta cresteri ale cotelor de piata pe segmentultabletelor.

"Am simtit nevoia sa regandim strategia, iar in acest an am alessa actionam pentru castigarea de noi consumatori, si nu sa asteptamcresteri de consum pentru ca este putin probabil ca acestea sa seintample. Costul reclamei in media a ajuns la nivelul cel mai dejos acum, ceea ce cu siguranta este o oportunitate pentru noi",afirma Jihad Jabra, actionarul majoritar al Supreme Chocolat, cuafaceri de peste 20 mil. euro in 2009. Compania a demarat recentrebrandingul ciocolatei Primola si al altor produse din portofoliu,proiect ce poate fi estimat la aproximativ un milion de euro.

Jabra este singurul antreprenor care se lupta umar la umar cumultinationalele active pe piata ciocolatei. El mai spune careluarea investitiilor masive in promovare in 2010 ar putea fi osincronizare buna cu venirea unui jucator nou pe piata, odata cuvanzarea Cadbury Romania.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO