Retail&Agrobusiness

Antreprenorul sârb care a deschis piaţa locală de lux cedează franciza Max Mara după 16 ani

Srdjan Kovacevic este unul dintre primii antreprenori străini care au venit acum 20 de ani în România văzând oportunităţile oferite de o piaţă care abia învăţa capitalismul.

Srdjan Kovacevic este unul dintre primii antreprenori străini care au venit acum 20 de ani în România văzând oportunităţile oferite de o piaţă care abia învăţa capitalismul.

Autor: Cristina Rosca

08.10.2015, 00:06 778
Srdjan Kovacevic (53 de ani), antreprenorul sârb care a pus România pe harta luxului mondial la începutul anilor ’90, aducând de-a lungul anilor la Bucureşti branduri precum Ermenegildo Zegna sau Emporio Armani, a predat franciza brandului Max Mara către o companie din Ungaria care deţine aceeaşi franciză şi pe piaţa vecină.
 
„Tranzacţia nu a avut caracter comercial şi de aceea nu pot spune că am vândut franciza, ci că am pasat-o. Scopul meu este să mă pot concentra pe magazinul Alsa Uomo unde vreau să mă implic mai mult“, spune Srdjan Ko­va­cevic, care nu a precizat nu­mele companiei care va opera în viitor franciza Max Mara.
 
Kovacevic mai deţine în afară să Alsa Uomo şi Em­porio Armani, însă afirmă că nu a avut discuţii până acum pentru vânzarea acestuia.
 
Antreprenorul spunea recent că piaţa locală de lux trece printr-o pe­rioadă dificilă din cauza arestărilor şi an­chetelor DNA şi din cauza dez­voltării puternice a online-ului. El mai preciza că cifra de afaceri a business­u­rilor sale – Max Mara, Alsa Uomo şi Emporio Armani – a rămas cons­tantă anul trecut la 3 mil. euro, însă pro­ble­mele s-au simţit puternic în profit. „Abia dacă suntem pe break even operaţional.“
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO