• Leu / EUR4.7785
  • Leu / GBP5.6554
  • Leu / USD4.3069
Retail&Agrobusiness

Editura Litera obţine peste o treime din venituri prin vânzarea de carte în supermarketuri şi pe internet

Autor: Luiza Chiroiu

14.08.2015, 00:05 815

Grupul Editorial Litera, deţinut de familia Vidraşcu, obţine aproape un sfert din venituri din vânzarea de carte prin hipermarketuri şi supermarketuri, acesta fiind al doilea canal de distribuţie ca importanţă pentru editură.

Marin Vidraşcu, directorul executiv al editurii Litera, spune că se aşteaptă ca afacerile să crească uşor anul acesta, cu doar 1%, la 40 mil. lei şi ca vânzările online să le devanseze în curând pe cele prin marile reţele de magazine.

„Hipermarketurile şi magazinele cash & carry au devenit pentru Litera al doilea canal ca importanţă, reprezentând 23% din totalul vânzărilor“, a spus pentru ZF Marin Vidraşcu, drectorul executiv al Editurii Litera.

Librăriile rămân cel mai important canal de distribuţie al cărţilor editate de Litera, însă ponderea acestor vânzări s-a redus în ultimii ani.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Principalele valute BNR - joi, 13:15
EUR
USD
GBP
CHF
Azi: 4.7785
Diferență: 0,044
Ieri: 4.7764
Azi: 4.3069
Diferență: 0,0046
Ieri: 4.3067
Azi: 5.6554
Diferență: 0,0088
Ieri: 5.6549
Azi: 4.3582
Diferență: 0,0459
Ieri: 4.3562