Retail&Agrobusiness

Intrarea pe noi segmente duce brandul românesc de cafea Fortuna spre 150 de milioane de lei

Cristian , directorul general al Cafea Fortuna: Vom lansa foarte curând, în două-trei săptămâni cafea instant ambalată în pliculeţe de 1,8 grame, iar în maximum două-trei luni vom aduce pe piaţă două sortimente de cafea 3 în 1.

Cristian , directorul general al Cafea Fortuna: Vom lansa foarte curând, în două-trei săptămâni cafea instant ambalată în pliculeţe de 1,8 grame, iar în maximum două-trei luni vom aduce pe piaţă două sortimente de cafea 3 în 1.

Autor: Mădălina Panaete

15.05.2015, 00:05 411
Cafea Fortuna, singurul jucător mare de pe piaţa cafelei deţinut de un antreprenor român, şi-a bugetat pentru acest an afaceri de peste 147 milioane de lei (33 mil. euro), în creştere cu 7% faţă de anul precedent, avansul fiind determinat şi de lansări de noi produse, arată datele transmise de companie pentru anuarul ZF „Cei mai mari jucători din economie“.
 
„Pe deoparte, majorarea afacerilor anul acesta va veni datorită produselor noi din portofoliu, iar pe de altă parte am văzut că se menţine ritmul de creştere anual“, a declarat Cristian Scarlat, directorul general al Cafea Fortuna, companie controlată de antreprenorul român Constantin Moroianu.
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO