♦ Produsele companiei sunt vândute şi în magazinele Auchan, Kaufland şi Mega Image.
Microberăria Capra Noastră, o afacere lansată pe piaţă în 2017, estimează pentru acest an un nivel al businessului de 160.000 de euro, în scădere cu circa 11% faţă de anul anterior. „În acest moment, vânzările sunt la nivelul anului trecut, dar estimăm o cifră de afaceri de 160.000 euro la nivelul întregului an 2020. În 2019, am obţinut o cifră de afaceri de aproximativ 180.000 euro“, a spus Ionel Păsărică, fondator al microberăriei Capra Noastră.
Acesta este un business fondat în 2017 la Iaşi, berea fiind prezentă astăzi în peste 100 de localuri, puburi, restaurante şi în trei lanţuri de retail, respectiv Auchan, Kaufland, Mega Image. În contextul pandemiei, în care sectorul HoReCa a fost închis timp de câteva luni complet, iar acum funcţionează doar cu terasele, compania şi-a concentrat mai mult atenţia către mediul online.