Retailerul de produse de parfumerie şi cosmetice Douglas România a deschis cel de-al 43-lea magazin al reţelei locale, în Zalău Value Center din municipiul Zalău, şi intenţionează să continue expansiunea în 2024. Magazinul din Zalău Value Centre dispune de produse de machiaj, îngrijire şi parfumerie, în total peste 130 de branduri, printre care Coach, Ariana Grande, Dr. Irena Eris, Kylie Cosmetics, Florence By Mills, Abercrombie & Fitch sau Gritti. „Continuând implementarea strategiei noastre «Let It Bloom», suntem încântaţi să anunţăm deschiderea celui de-al 43-lea magazin în România, marcând un nou spaţiu Douglas, de data aceasta în Zalău (…). În 2024, Douglas nu se va opri la lansările de magazine din această primăvară, din Piteşti şi, acum, din Zalău, ci va continua extinderea prin noi investiţii (…)“, a declarat Lavinia Ivas, CEO Douglas România, într-un comunicat de presă.
Douglas România dispune în prezent, în total, de aproximativ 28.000 de produse şi circa 600 de branduri. Din acest total, 39 de branduri şi aproximativ 1.400 de produse sunt româneşti, ca parte a proiectului companiei de pe plan local ROBrands. Acesta a fost lansat în plină pandemie, când Douglas a decis să listeze în magazinele locale primele branduri autohtone.