Companii

Rusia, Serbia şi Ucraina, ţintele Labormed pentru 2011

Autor: Ioana David

28.12.2010, 09:58 105

Producătorul de medicamente Labormed, deţinut de fondul deinvestiţii Advent International, şi-a propus ca în 2011 să intre penoi pieţe, iar ţintele principale sunt Serbia, Ucraina şiRusia.

"Am identificat trei pieţe unde credem că există potenţialpentru extindere: Serbia, Ucraina şi Rusia. Sunt pieţe apropiate,mari şi se potrivesc portofoliului nostru de OTC-uri. În Rusiasperăm să intrăm din iulie 2011, pentru că este o piaţă realăpentru OTC-uri. Am identificat deja furnizorii şi am demaratprocesul de înregistrare", a Stephen Stead, CEO al Labormed.

Compania este deja prezentă în state precum Polonia, Ungaria,Bulgaria, Slovacia, Republica Cehă, Republica Moldova, Malta,Azerbaidjan, Croaţia, Belarus.

În 2010 cifra de afaceri realizată la extern de companie este de10 mil. euro, iar în 2011 avansul va fi de 40%, care se bazează pepieţele deja existente dar şi de intrarea în noi zone.

Producătorul şi-a bugetat pentru 2011 o creştere a afacerilortotale (extern plus piaţa internă) cu 25% anul viitor comparativ cunivelul de 70-75 mil. euro atins anul acesta.

În rezultatele din 2010 intră şi vânzările brandurilor Ozone şiPlantExtrakt achizitionate anul trecut. Cifra de afaceri din acestan este în linie cu estimările iniţiale. Prin preluarea brandurilorOzone, Labormed a intrat în mai multe state din regiune dar dealula avut şi rolul de a întări poziţia companiei pe piaţamedicamentelor care se eliberează fără prescripţie (OTC-uri), undeavea un punct nevralgic.

După derularea celor două tranzacţii, Labormed a structuratcompania în trei linii de business: Labormed (pentru produsele cuprescriptie), Ozone (pentru OTC-uri) si Ozone Natural (pentruproduse naturiste).

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO