Companii

Starbucks: Romania, rampa de lansare in regiune

Starbucks: Romania, rampa de lansare in regiune
18.04.2007, 17:47 89

Deschiderea primei cafenele Starbucks din Romania, care este in acelasi timp prima investitie a grupului in Europa Centrala si de Est, a venit la cinci ani dupa ce compania americana Starbucks a semnat un parteneriat mixt cu grecii de la Marinopoulos, pentru a forma Marinopoulos Coffee Company. Potrivit reprezentantilor companiei, Romania a fost vazuta ca o locatie interesanta inca de atunci, insa planurile de intrare pe piata locala au inceput sa se concretizeze doar in urma cu 18 luni, cand a inceput obtinerea autorizatiilor si cautarea locatiilor. "Intrarea pe piata romaneasca face parte dintr-un plan strategic in regiune. Am ales capitala Romaniei ca o rampa de lansare pentru intreaga zona pentru ca oamenii de aici au o cultura a cafelei, iar potentialul de dezvoltare este mare. In plus, partenerii nostri (Marinopoulos - n.r.) erau deja prezenti aici cu cateva dintre francizele pe care le detin (Marks&Spencer si Sephora - n.r.)", a declarat Cliff Burrows, presedintele Starbucks pentru Europa, Orientul Mijlociu si Africa. Starbucks isi va continua extinderea cu o cafenea in Bucuresti Mall, a carei inaugurare este preconizata pentru luna mai, urmand ca mai apoi sa caute locatii stradale, spune Burrows.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO