Prigat, Giusto şi Cappy au fost cele mai vândute branduri de băuturi din categoria JNSD (sucuri, nectaruri, băuturi necarbonatate - n. red.) în 2012, o piaţă care se ridică anual la peste 150 de milioane de litri, arată datele companiei de cercetare de piaţă Canadean.
Astfel Giusto, produs de Romaqua Group, companie cu acţionariat românesc şi cu sediul în judeţul Harghita, este singurul brand local care se bate pe acest segment cu giganţi precum PepsiCo, producătorul Prigat, Coca-Cola HBC care produce sucurile Cappy, Tymbark Maspex, cel mai mare producător de nectaruri din România şi URBB, producătorul berii Tuborg care are în portofoliu sucurile necarbonatate Granini.
Citiţi pe zfcorporate:
-Câţi litri de băuturi răcoritoare şi apă minerală îmbuteliată consumă anual românii
-Evoluţia consumului de băuturi răcoritoare necarbonate din 2010 în 2013
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels