Companii

Vânzările Ursus au crescut cu 24% în intervalul aprilie 2012 – martie 2013

Vânzările Ursus au crescut cu 24% în intervalul...

Autor: Ioana David

18.04.2013, 12:38 208

Volumele de vânzări ale Ursus s-au majorat cu 24% în anul fiscal încheiat în martie 2013, evoluţie susţinută în principal de evoluţia brandului economic Ciucaş în noul amblaj PET.

Ursus a revenit în acest fel pe creştere după mai mulţI ani de scădere. Compania deţine unităăţi de producere a berii la Timişoara, Cluj-Napoca, Buzău şi Braşov.

Ursus Breweries este deţinută de SABMiller şI are trei fabrici de bere în Braşov, Buzău şi Timişoara şi o facilitate mai mică de pro­ducţie la Cluj, unde în locul fabricii, a deschis o miniberărie.

Ursus, care are în portofoliu şi branduri precum Timişoreana, Ciucaş, Azuga sau Stejar, a avut în 2011 o cifră de afaceri de 1,1 miliarde de lei (261 mil. euro) şi pierderi de 57,66 mil. lei (13,6 mil. euro).
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO