Companii

Viorel Panaite, Human Invest: Trainingurile care se fac în perioada Crăciunului sunt o investiţie pierdută

11.12.2013, 00:06 226
Multe companii aleg să îşi trimită angajaţii la programe de instruire în perioada sărbătorilor de iarnă pentru a cheltui banii rămaşi în bugetul alocat departamentului de resurse umane, însă această investiţie este ine­ficientă, a explicat Viorel Panaite, ma­na­ging partner al firmei de training şi consultanţă în dezvoltare or­g­ani­zaţională Human Invest, în emi­siunea ZF Live de miercuri, 4 decembrie.
 
„Este o tendinţă a noastră, a românilor de a face totul pe ultima sută de metri, iar asta se reflectă şi în training. Multe traininguri se fac între Crăciun şi Revelion. Noi le recomandăm clienţilor să nu facă asta. Sunt resurse pierdute în această perioadă“, a mai spus Panaite, care are o experienţă de peste 12 ani în industria de training şi consultanţă organizaţională.
 
Panaite a spus că tot mai multe companii apelează la programe de training pentru dezvoltarea anga­jaţilor, o mare parte din acestea activând în sectoarele IT, energie, telecom şi farma.
 
„Companiile s-au trezit că au de luat decizii dificile, oamenii trebuie să pună umărul la greu, dar nu prea s-a investit în ei. Este un val de solicitări pentru creşterea competenţelor de management ale tinerilor de 25-35 de ani, prima dată team leaderi, buni specialişti, dar care nu au mai simţit presiunea conducerii unei echipe“, a spus Panaite. El consideră că decizia de investiţie a unei companii în programe de training este influenţată de „valorile şi filosofia de viaţă a CEO-ului“.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO