Companii

Ziua Barbatului readuce galbenul in promovarea Bergenbier

07.04.2010, 12:38 90

Bergenbier, producatorul de bere detinut de fondul de privateequity CVC Capital Partners, va relua in acest an campania depromovare Ziua Barbatului, pe parcursul careia ambalajul beriiBergenbier va redeveni galben.

Campania va cuprinde toate mediile de comunicare si va dura dinaprilie pana dupa Ziua Barbatului, pe 5 mai. Reprezentantiiproducatorului de bere nu au dezvaluit insa investitia realizata inaceasta campanie de promovare.

Galbenul a fost culoarea reprezentantiva a brandului Bergenbiertimp de zece ani, dar a fost schimbata in rosu de producatorul debere in primavara anului trecut, in urma unui rebranding de "catevamilioane de euro". Schimbarea temporara a culorii galben sireluarea campaniei Ziua Barbatului are loc la doar trei luni dupace Mihai Ghyka, managerul care a fost implicat in dezvoltareabrandului Bergenbier timp de peste zece ani, s-a intors laconducerea producatsorului de bere.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO