♦ Zwup, brand al companiei Nutrizema, a intrat încă de anul trecut în magazine Carrefour, Metro şi în reţeaua Sezamo, după parteneriate anterioare cu Mega Image, Auchan şi Freshful.
Zwup, brandul românesc de supe 100% naturale, pornit la Iaşi în 2017 de Andreea Maria Pricop, Mihaela Calcan şi Iulian Virabov, şi-a listat produsele în reţeaua de magazine Kaulfand la începutul acestui an, atingându-şi astfel ţinta de a fi prezent în toată ţara prin intermediul retailului. Zwup a semnat şi un acord cu Selgros tot în acest an.
Supele de oase Zwup de pui şi de vită, la gramaj de 314 ml, spune Iulian Virabov, sunt produsele prezente în magazinele Kaufland în acest moment. Odată cu intrarea în reţeaua Kaufland, ZWUP a ajuns în peste 50 de localităţi noi, şi implicit în 9 judeţe noi.
„Am fost onoraţi şi încântaţi că decizia Kaufland a fost de la început să listeze ZWUP pentru întreaga reţea naţională de magazine, peste 160 de unităţi în toată ţara. Pentru noi, asta a însemnat să atingem cu adevărat ţinta de prezenţă naţională. Prin intermediul Kaufland, am ajuns pentru prima dată în peste 50 de localităţi noi, şi implicit în 9 judeţe noi. E o şansă deosebită să ne putem adresa şi consumatorilor din aceste regiuni, şi practic de oriunde din România. Produsele disponibile în reţeaua Kaufland începând de la mijlocul lunii februarie sunt supele de oase: ZWUP de Pui şi de Vită, la gramaj de 314 ml“, a spus pentru ZF Iulian Virabov, director executiv al companiei Nutrizema, care deţine brandul Zwup.