Info

Cum îţi afectează reţelele sociale imaginea în faţa angajatorilor

Cum îţi afectează reţelele sociale imaginea în faţa...
09.10.2014, 11:21 282

Faptul că angajatorul, după ce îţi verifică CV-ul, aruncă o privire şi pe profilul tău de Facebook nu este o noutate. Totuşi, numărul aplicanţilor care sunt respinşi după acest “test” este în continuă creştere, arată un studiu efectuat de unul dintre cele mai mari site-uri de recrutare din lume, Career Builder.

Conform acestuia, 43% dintre angajatori se folosesc de reţelele sociale pentru a îşi tria posibilii angajaţi, faţă de 39% care făceau asta în 2013 şi 36% în 2012. În plus, unul din cinci angajatori care nu fac asta în prezent intenţionează să o facă, astfel că procentul va creşte în continuare considerabil. În ce mod te influenţează acest aspect?

În 2012, 34% dintre candidaţii la un job erau eliminaţi din start din pricina a ceea ce angajatorul găsea pe paginile lor de pe reţelele sociale. Procentul a crescut la 43 în 2013, pentru ca în acest an să atingă o nouă cotă maximă: peste 50% dintre aplicanţi sunt excluşi de pe lista potenţialilor viitori angajaţi din pricina a ceea ce postează pe reţelele sociale.  

Mai multe detalii pe gq.ro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO