Media & Advertising

Încă două premii pentru agenţia McCann Erickson România. "Noul Rom" aduce agenţiei un Titanium şi un Gold Lion

Încă două premii pentru agenţia McCann Erickson România. "Noul Rom" aduce agenţiei un Titanium şi un Gold Lion

Autor: Madalina Cerban - Mediafax

26.06.2011, 15:37 185

McCann Erickson România a câştigat sâmbătă seară la Cannes, celmai important festival de publicitate, două noi premii pentrucampania "Noul Rom" - un Titanium şi un Gold Lion, informeazăagenţia.

Distincţia Titanium, primită sâmbătă seară, de McCann EricksonRomânia, este un premiu care se acordă pentru cele mai bune şiinovative idei din festivalul de publicitate de la Cannes.Totodată, McCann Erickson România a primit şi un Gold Lion lacategoria Integrated.

În total, agenţia McCann Erickson România a primit, anul acesta,nouă premii în cadrul festivalului Cannes Lions, toate pentrucampania "Noul Rom".

Astfel, în afară de Titanium-ul şi Gold Lion-ul primit sâmbătăseară, McCann Erickson România a mai primit la Cannes: Grand Prixla categoria Promo&Activation - secţiunea Best New ProductLaunch/Re Launch or Multi-Product Promotion at Retail; Grand Prixla categoria Direct Lions - secţiunea Traffic & Brand Building;Gold la Promo&Activation - secţiunea Food and Non-AlcoholicDrinks; Gold la Direct Lions - secţiunea Fast Moving ConsumerGoods; Bronze la PR - secţiunea Best Launch or Re-launch; Bronze laPR - secţiunea Consumer Goods, including FMCG and HouseholdProducts; Silver Lion la Media Lions - secţiunea Best Use ofIntegrated Media.

McCann Erickson este prima agenţie din România care a câştigatGrand Prix la Cannes. Totodată, este pentru prima dată când Româniaobţine o astfel de distincţie la cea mai importantă competiţie deprofil.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO