Media & Advertising

Dedeman şi McCann Erikson marii câştigători ai Effie

Autor: Cristina Roşca

16.06.2011, 10:56 340

Campania "Every Change Helps" realizată de agenţia McCannErickson pentru compania de bricolaj Dedeman a câştigat trofeulGrand Effie în cadrul celei de-a opta ediţii a competiţiei EffieAwards Romania, una dintre cele mai importante competiţii dinindustrie. Aceeaşi campanie a câştigat şi trofeul de aur încategoria retail.

Effie este o competiţie destinată industriei de advertising carepremiază cele mai eficiente campanii publicitare din perspectivarezultatelor de vânzări şi a obiectivelor de comunicare atinse şidepăşite.

În competiţia din acest an au fost înscrise 79 de campanii decătre 25 de agenţii. Cei peste 80 de membrii ai juriuluicompetiţiei din acest an, prezidat de Max Palla (CEE CoordinatorJung Von Matt şi fost preşedinte IAA Austria) au acordat 37 detrofee (10 trofee de Aur, 18 Argint şi 10 Bronz) în 17 categorii şimarele premiu - Grand Effie.

Agenţiile cu cele mai multe trofee câşstigate sunt Graffiti BBDOşi grupul McCann Erickson, fiecăruia revenindu-i câte cincitrofee.

Effie Romania este un proiect derulat de InternationalAdvertising Association (IAA) în parteneriat cu Uniunea Agenţiilorde Publicitate din România (UAPR) şi organizat pentru al cincileaan consecutiv de către The Institute, parte a Millenium People.Effie este un festival internaţional sub licenţa EffieWorldwide.

Cei mai premiaţi

Graffiti BBDO

Trei trofee de Bronz:

în categoria Durables pentru Dacia - "Agent Dacia avantaj"
în categoria Non-profit/ Pro-Bono, Public service campaigns pentruBAT - "Upgraded City"
în categoria Telecommunications Internet & Data pentruRomtelecom Clicknet - "Telcu Family 3D Clicknet"
Un trofeu de Argint

în categoria Telecommunications Voice offers pentru Telcu Family3D Voce - "Telcu Family 3D Voce"
Un trofeu de Aur

în categoria Non-profit/ Pro-Bono, Public service campaignspentru Salvează Vieţi - campania "Don't Ignore Me".

McCann Erickson

Două trofee de Aur:

în categoria Telecommunications Internet & Data pentruVodafone - "The Wedding"
în categoria Retail pentru Dedeman - "Every Change Helps"
Două trofee de argint

ambele pentru Rom - "American Rom" în categoriile Food Productsşi Media Efficiency
Trofeul Grand Effie

campania Dedeman - "Every Change Helps"

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO