Prima pagina

Secuiana ia in vizor Moldova si Ucraina

22.07.2008, 15:10 16

Retelele proprii de retail si de distributie aduc in acest moment 52% din totalul vanzarilor Secuiana. "Vrem sa ajungem anul acesta la o contributie de 58-60% a retailului", a spus pentru BUSINESS Magazin Laszlo Dobra, directorul companiei, precizand ca asteapta si vanzari mai mari cu circa 13% decat anul trecut, pana la 8,5 milioane de euro.
Cu 26 de magazine proprii in retea si cinci francize, planurile Secuiana pentru 2008 vizeaza deschiderea a inca 10-14 magazine, in special in galeriile marilor hipermarketuri.
Investitiile bugetate ajung la doua milioane de euro, in conditiile in care costurile deschiderii unui magazin de 60-80 mp depasesc 150.000 de euro. Hotarat sa faca export de marca proprie in Moldova si Ucraina, Laszlo Dobra, directorul Secuiana, cel mai mare producator de pantaloni din tara, isi acorda o perioada de timp de cinci ani pentru a acoperi mai intai piata interna cu o retea de 50-60 de magazine.
Cititi mai multe despre planurile Secuiana pe www.businessmagazin.ro

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels


AFACERI DE LA ZERO