Profesii

Adrian Călin, managing partner, The e-learning Company: Dacă nu ai un angajat în companie care crede în e-learning orice iniţiativă moare

Adrian Călin

Adrian Călin

Autor: Corina Mirea

03.10.2014, 17:14 365

Ca un program de e-learning să aibă rezultatele scontate de companie, pe lângă o platformă prietenoasă, nu doar funcţională, aceasta trebuie să se bazeze şi pe un om din “interior” care să creadă în astfel de traininguri şi care să fie capabil să creeze o structură “de învăţare” care să motiveze permanent angajaţii să investească timp în educaţie.

“Cei care vor să implementeze un program de e-learning trebuie să înţeleagă că, pe lângă o platformă funcţională, dar care să fie şi prietenoasă şi un conţinut de calitate, compania trebuie să se bazeze şi pe un om care crede în e-learning şi care ştie cum să îl organizeze, astfel încât angajaţii să rămână cu ceva după acel program şi să fie motivaţi să îl ducă până la capăt. Noi, românii, nu suntem orientaţi spre învăţare, ni se pare că nu avem timp pentru asta pentru că avem altele de făcut”, a spus Adrian Călin, managing partner al furnziorului The e-learning Company, prezent astăzi la cea de-a XIII-a ediţie a HR Insider, dezbaterea lunară pe teme de resurse umane organizată de ZF Corporate (serviciul de ştiri cu plată al Ziarului Financiar). Tema ediţiei de astăzi a fost: „Cât de popular este e-learningul in randul angajatilor romani si care este viitorul programelor de training online in Romania?”. Totuşi, el a mai susţinut că 35% din angajaţi, odată ce se implică în programe de e-learning, încep să urmeze şi alte cursuri decât cele puse la dispoziţie sau sugerate de companie.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Urmează ZF Bankers Summit'24